Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Isnin, 31 Januari 2011

BerCUti......

yessss!!!!..bercuti..sape yang tak suka bercuti kan???semua org..termasuk aku..emm bestnye.tahun nie emm...dalam bulan 12 kot. awal2 lagi dah g KL..tu pun sebab hubby konvo..lepak kat Grand Dorseet hotel..oklah jugak. yang best si nia ahh sebab kecik2 dah jalan.hehhee..bertuahnye anak aku..
Tapi rasenye lagi best bila krismas kot..dah 2 tahun berturut-turut every krismas je mmg kami akan balik kampung..hehhe.kampung ke???well actually sekarang tak ahh excited sgt mcm kecik2 dlu..bila nak masuk singapore je waaahh suka sgt..tapi bila dah besar n dah ada anak perasaan tu biasa2 je..ok2 last year pergi pun coz nenek kebetulan jatuh kan toilet n kena buat op...n this year pun g jugak coz cousin aku kawin..emm yang best nye leh ahh jalan2 kejap..walaupun penat tapi berbaloi ahh jugak..tapi aku kempunan nak masuk underwater..emm takpe2 kumpul duit..hehehe.ngan satu lagi universal studio..yelah nak g yang kat LA takkan ade so ni dah ade peluang masuk takkan taknak lepaskan..yeess..tunggu kehadiran aku je nnt..
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan